ZAPYTANIE OFERTOWE nr 12/ZO/2016 z dnia 19.07.2016
1. ZAMAWIAJĄCY:
Fundacja Indywidualnego Rozwoju Osób Niepełnosprawnych Progresja
ul. Filmowa 2, 76-200 Słupsk
tel 59 722 20 88
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 9 niepełnosprawnych uczestników szkolenia wraz z cateringiem w ramach realizowanego projektu „Krok ku pracy – aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych”współfinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
3. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU
-
Szkolenia zawodowe
Tematyka szkoleń:
Moduł I „Pracownik administracyjno – biurowy/archiwista” w wymiarze 120 godzin szkoleniowych tj. 15 dni szkoleniowych po 8 godzin dziennie dla 1 grupy 5 osobowej,
Moduł II „Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta” w wymiarze 120 godzin szkoleniowych tj. 15 dni szkoleniowych po 8 godzin dziennie dla 1 grupy 4 osobowej,
-
Catering/poczęstunek
Zapewnienie poczęstunku na szkoleniach (kawa, herbata, ciastka itp. oraz ciepłego posiłku jednodaniowego) dla9 uczestników podczas 15 dni szkoleń
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia poczęstunku (w formie 2 przerw kawowych: kawa, herbata, ciasteczka itp., jeden ciepły jednodaniowy posiłek) na szkoleniach, prowadzenia listy obecności, wypełnienia karty pracy Trenera zatwierdzonej przez Fundację, prowadzenia dzienników zajęć.
2. Zamawiający planuje organizację szkoleń w terminie:miesiąc sierpień/wrzesień 2016w miejscu wskazanym przez Wykonawcę zaakceptowanym przez Zamawiającego, jednak w granicach administracyjnych miasta Koszalin.
3. Należność za wykonanie poszczególnych zajęć będzie płatna po ich zrealizowaniu, na podstawie przedłożonych rachunków zgodnie z zapisami zawartej umowy oraz dostarczeniem poprawnie wypełnionej dokumentacji (listy obecności, ankiety, itp).
4. Oferowana cena pokrywa wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu wykonania umowy.
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) przygotowania harmonogramu i programu szkoleń
b) przeprowadzenia szkoleń zgodnie z harmonogramem i programem
c) wyposażenia i zapewnienia sal, pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia danych szkoleń tj. odpowiedni sprzęt, oświetlenie, pomoce dydaktyczne
d) zapewnienie materiałów dydaktycznych i szkoleniowych dla każdego uczestnika szkoleń. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy dostarczyć Zamawiającemu w celu archiwizacji do projektu. Materiały szkoleniowe winny być opatrzone logiem PFRON oraz informacją o finansowaniu.
e) zapewnienie każdemu uczestnikowi certyfikatu o ukończeniu szkoleń zawodowych oraz dostarczeniu w wersji elektronicznej (skan) Zamawiającemu. Certyfikaty winny być opatrzone logiem PFRON wraz z informacją o finansowaniu.
f) zapewnienia serwisu kawowego wraz z ciepłym posiłkiem (prowadzenie listy)
g) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji dotyczącej wykonania działań, a w szczególności: listy obecności, wymiaru godzin i tematu zajęć, ankiety ewaluacyjne, potwierdzenie otrzymania materiałów szkoleniowych, potwierdzenie otrzymania poczęstunku oraz ciepłego posiłku, sporządzenie dokumentacji audiowizualnej (zdjęć). Dokumentacja winna być potwierdzona własnoręcznym podpisem wraz z logiem PFRON i informacji o finansowaniu.
h) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować o każdej nieobecności uczestnika na zajęciach
4. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Usługa w ramach projektu będzie realizowana w miesiącach sierpień/wrzesień 2016 zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Miejsce wykonywania zamówienia: Koszalin
Firma szkoleniowa zapewni pomieszczenia do przeprowadzenia szkoleń zawodowych dostosowane do rodzaju przeprowadzanych szkoleń oraz do ilości uczestników szkoleń.
5. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY I ZAMAWIAJĄCEMU:
Wymagania wobec podmiotów składających ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.
-
Kompetencje osoby prowadzącej szkolenie:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń we skazanej tematyce,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi,
- min. zrealizowanie 300 godzin szkoleń z osobami niepełnosprawnymi,
- umiejętność pracy z osobami niepełnosprawnymi,
- wykorzystywanie aktywnych metod uczenia się (praca metodą warsztatową itp.).
-
Z możliwości składania ofert wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają kryteriów przedstawionych w punkcie 1.
ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zobowiązuje się do:
1. opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, służących do potwierdzenia udziału beneficjentów w szkoleniu oraz otrzymaniu przez nich wsparcia w zaplanowanym terminie i zakresie (listy obecności, informacje o finansowaniu oraz logo PFRON w celu zamieszczenia ich na materiałach szkoleniowych).
6. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Ofertę cenową na realizację szkoleń zawodowych: cena brutto za jedną godzinę ma być wyrażona cyfrowo i słownie, ofertę na przeprowadzenie cateringu cena brutto za osobę za 1 dzień szkolenia x 15 dni.
2. Program szkolenia wraz ze wstępnym harmonogramem
3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowej
4. Opis miejsca prowadzenia szkolenia (sala) wraz ze zdjęciami
5. Kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w realizacji szkoleń
6. Oświadczenie (załącznik do oferty)
7. Wykaz doświadczenia zawodowego (załącznik do oferty)
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
a) oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną;
b) Wykonawca przedstawi ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym;
c) złożona oferta powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia;
d) cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie oraz cena ofertowa z podatkiem VAT; cena musi być tylko jedna na poszczególne zadania.
e) Oferta, jak również wszystkie oświadczenia, wykazy i inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (Załączniki), muszą być podpisane przez upoważnionego Przedstawiciela lub Przedstawicieli Wykonawcy, zgodnie z wpisem w odpowiednim dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.
Dokumenty, stanowiące integralną część oferty, stanowiące załączniki do niniejszego zapytania ofertowego muszą być przedstawione w formie oryginału (formularz ofertowy), wszystkie inne dokumenty składane przez Wykonawcę w ofercie mogą być złożone w postaci kserokopii poświadczonej przez upoważnionego Przedstawiciela Wykonawcy „za zgodność z oryginałem” (pieczątka imienna i data poświadczenia).
8. KRYTERIA WYBORU OFERTY
a) OCENA OFERT ORAZ SPOSÓB ROZSTRZYGNIĘCIA:
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty spośród Wykonawców spełniających warunki określone w punkcie 5 w oparciu o kryterium wyboru: cena i doświadczenie zawodowe.
2. Ocena doświadczenia zawodowego Wykonawców w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz w pracy z osobami niepełnosprawnymi w okresie ostatnich 2 lat zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione przez Wykonawców wraz z ofertą wykazy doświadczenia zawodowego z prowadzenia szkoleń i z pracy z osobami niepełnosprawnymi.
3. W przypadku stwierdzenia w ofertach/ofercie oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych bądź innych omyłek polegających na niezgodności ofert/oferty z przedmiotowym zapytaniem Zamawiający wezwie Wykonawcę̨/-ów do sprostowania.
CATERING:
1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium ceny, tzn. wybrana zostanie oferta z najniższą ceną. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji w sprawie ceny.
Zamawiający dokona oceny ofert zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym;
-
Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na udzielenie zamówienia zgodnie z budżetem projektu, oferta ta zostanie odrzucona, a wybrana zostanie następna oferta o najwyższej wartości punktowej, jeżeli cena zawarta w tej ofercie nie będzie przekraczać kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na udzielenie zamówienia.
-
W przypadku kiedy w odpowiedzi na zapytanie wpłynie minimalna wymagana liczba ofert spełniających wszystkie kryteria oceny, nie ma zasadności do stosowania oceny punktowej.
-
Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawia w „formularzu oferty" stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
-
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty.
-
Składane oferty powinny dotyczyć łącznie wszystkich szkoleń zawodowych – nie dopuszcza się składania ofert na jedno wybrane szkolenie.
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
9. WYKLUCZENIE Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:
-
uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
-
pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Brak podpisanego oświadczenia, stanowiącego integralną część oferty skutkuje odrzuceniem złożonej oferty.
10. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferta z załącznikami winna być złożona na druku załączonego Formularza do dnia 26 lipca 2016 do godz. 15.00 :
1) w siedzibie Zamawiającego:
Fundacja Indywidualnego Rozwoju Osób Niepełnosprawnych Progresja,
ul. Filmowa 2,76-200 Słupsk
2) Ofertę wraz z załącznikami można również przesłać drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.w przypadku podpisania umowy należy złożyć oryginały dokumentów (ofertę wraz z załącznikami).
Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.