Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informuje, iż Zarząd PFRON podjął decyzję o przekazaniu do kompetencji Oddziałów PFRON zadania, polegającego na wprowadzaniu danych z papierowych wniosków Wn-D/Wn-U-G/Wn-U-A, beneficjentów zarejestrowanych w Systemie Obsługi Dofinansowań i Refundacji.
W związku z powyższym prosimy o przesłanie do Oddziału PFRON, właściwego terytorialnie dla Państwa siedziby, wniosku za okres sprawozdawczy październik 2016 r. i kolejnych oraz począwszy od 1 listopada 2016 r. wniosków zwykłych oraz korekt wniosków, dotyczących wcześniejszych okresów sprawozdawczych.
 
W przypadku przekazania dokumentów, spełniających ww. warunki, do Biura PFRON w Warszawie, będą one przekierowane wg właściwości, co wydłuży proces wypłaty środków. 
 
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z wypełnianiem dokumentów, proszę o kontakt z właściwym Oddziałem PFRON. Szczegóły dotyczące danych adresowych znajdą Państwo tutaj.
 
Jednocześnie zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznej formy składania wniosków poprzez System Obsługi Dofinansowań i Refundacji.
 
 
źródło: www.pfron.org.pl