image

Psycholog

Indywidualne wsparcie psychologicznie dla osób niepełnosprawnych oraz członków ich rodzin i opiekunów.

dyżur psychologa

wtorek i czwartek
15:00 - 20:00

umów spotkanie

image

INFOLINIA: 800 200 258

Bezpłatna infolinia - kontakt z psychologiem

bezpłatna infolinia

wtorek i czwartek
15:00 - 20:00

800 200 258

image

Radca prawny

Bezpłatne porady prawne dla osób niepełnosprawnych oraz członków ich rodzin i opiekunów.

dyżur radcy prawnego

wtorek i czwartek
11:00 - 15:00

umów spotkanie

image

Specjaliści PION

Zapraszamy do osobistego kontaktu z naszymi specjalistami w Punkcie Informacji dla Osób Niepełnosprawnych PION.

biuro PION

poniedziałek - piątek
8:00 - 16:00

kontakt

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informuje, iż w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów informatycznych w PFRON, usunięto funkcję „autouzupełniania” pola login i hasło w oknie logowania do Systemu Obsługi Dofinansowań i Refundacji On-line.

W związku z powyższym użytkownik SODiR, który dotychczas korzystał z tej funkcji obecnie zobowiązany jest za każdym razem do wprowadzenia właściwych danych w polu login i hasło. Login (dziewięciocyfrowa liczba) jest to unikalny numer Beneficjenta w systemie, który został przekazany (wraz z jednorazowym hasłem) wnioskodawcy lub jego pełnomocnikowi pisemnie w związku z wybraniem elektronicznego sposobu wymiany danych z PFRON. Hasło natomiast jest ustalane indywidualnie przez użytkownika systemu po pierwszorazowym zalogowaniu się do SODiR.

Mając na uwadze powyższe - w przypadku braku możliwości zalogowania się do SODiR z uwagi na trudności w ustaleniu aktualnego hasła i loginu - należy przesłać do Funduszu prośbę o ponowne udostępnienie danych umożliwiających zalogowanie się do Systemu Obsługi Dofinansowań i Refundacji (SODiR). Prośba o nadanie nowego hasła i loginu powinna zawierać następujące dane:

Imię i nazwisko/ Pełna nazwa Beneficjenta
Adres
NIP REGON
Nr PFRON
login do logowania się w SODIR, otrzymany od PFRON (o ile jest znany).
 
Dodatkowo ww. prośba powinna być podpisana przez wnioskodawcę bądź osobę upoważnioną, dla której wnioskodawca przedłożył w Funduszu stosowne pełnomocnictwo.

Prośbę o nadanie nowych danych do logowania zawierającą wyżej wskazane informacje należy przesłać w formie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub w formie tradycyjnego pisma do właściwego terytorialnie oddziału PFRON. Odpowiedź na poprawnie sformułowaną prośbę Fundusz prześle pisemnie za pośrednictwem poczty.

W sytuacji, gdy zbliża się termin do złożenia kolejnego wniosku Wn-D/Wn-U-G/Wn-U-A, a wnioskodawca nie otrzymał korespondencji z loginem i nowym hasłem jednorazowym, zobowiązany jest przesłać dokumenty w formie papierowej do właściwego terytorialnie oddziału PFRON celem zachowania terminu na złożenie wniosków.

źródło: www.pfron.org.pl

Przekaż 1,5% dla Progresjibezpłatnie wypełnimy Twój PIT

Narzędzia relaksacyjne

Projekt współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
„Punkt Informacji dla Osób Niepełnosprawnych PION” prowadzony jest przez Fundację Progresja.